1.6 101 KM 8 zaworowy Co do wałka rozrzadu zastanawialem sie nad zmianą ale wydaje mi sie ze znaczaco obnizy to trwalosc silnika. Chodzi mi o to zeby samochod byl do codziennej jazdy. Zastanawiałem sie tez nad turbina. Moze lepiej kompresor? I czy wogóle to ma jakis sens przy 8 zaworowym silniku? Zakładamy że chce się zmieścić w kwocie 10 tys
zmiana wałka obniży trwałość a turbina nie :shock: :?: :!: :rofl
Witam wszystkich. Mam prośbe. Jeżdże Skodą Octavia 1.6 i chciałem się poradzić czy da radę podkręcić silnik. Zdaje sobie sprawe że każdy tunning obniża w pewnym stopniu jego żywotność, ale czy dałoby radę wyciągnać z tego silnika moc na poziomie ok 130 KM zeby drastycznie nie podskoczylo jego zuzycie?
Z góry zakładam że każda modyfikacja jaką będę chciał przeprowadzić musi mieć ręce i nogi. Chodzi o to żeby wszystko było zrobione z głową a nie tzw. minimum kosztów bo na dłuższą metę to nie jest dobre rozwiązanie. A ile wynosiłby koszt silnika 1.8T i co jeszcze oprócz tego trzeba zmienic. Czy przeniesienie napędu wytrzyma, skrzynia itd. I czy da radę sprowadzic do Polski nowy silnik? Z góry dzięki
można podobno kupić sam silnik już od 4000 podobno nowy tak mi jeden gostek na tunning sho w krakowie mówił do tego elektronika i skrzynia to około 3000 więc na włożenie zostaje około 3000 koła podwarunkiem że koleś mówił prawdę
można podobno kupić sam silnik już od 4000 podobno nowy tak mi jeden gostek na tunning sho w krakowie mówił do tego elektronika i skrzynia to około 3000 więc na włożenie zostaje około 3000 koła podwarunkiem że koleś mówił prawdę
4000 to cena za goły silnik, + dodatki sam komputer ponoc kosztuje około 2 tys (info z jesieni) a gdzie reszta
co do pytania "co trzeba wymienić" to sugerował bym zapytać raczej "czego nie trzeba wymieniać"
samiec zgadzam sie z toba w stu % takie modyfikacje to są dla pasionatów którzy zakładają że bedą tym autem jęździć do jego śmierci technicznej a nei dla kogoś kto prędzej czy póżniej go sprzedadzą i kupią inne
Komentarz